Dagen innan år 2009

Då var det tisdag, imorgon nyår! Imorgon blir det middag med tjejerna, hoppas eller jag vet att vi får en trevlig kväll:)
Blir jobb på förmiddagen först men jobbar inte så länge, skönt det. Blir att sola efter jobbet så man blir lite brun o fin.

Detta år har väl inte varit det bästa, kanske rent av det värsta året i mitt liv (ni som känner mig ni vet, resten behöver inte bry sig). Men nu i slutet av året hände det något speciellt, vet inte riktigt om det kommer sluta gott men kanske;):).
Livet känns just nu helt toppen i alla fall, hoppas resten av år 2009 kommer kännas ungefär samma:)
Hur har erat år varit?? Hoppas i alla fall att dom flesta har haft ett bra år med roliga händelser.

Känns som en förkyldning är på gång med, det gillas inte!! Var inte så länge sen jag var det och då var jag det i 5 veckor.. Usch det var riktigt jobbig period!! Men som sagt jag hoppas på det bästa att jag blir bättre så jag inte blir sämre..
Är riktigt trött idag, lagade lite mat o somnade sedan i soffan o sov en stund.. skönt men är ännu tröttare nu hehe.
Nahe nu väntar tvätten, bäst att kolla om den är klar.

Ha det så gott mina vänner
Kramar


You make me fly
You get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch
The sweetest rush
Is something that saved my life

I wanna spend my nights and days between your arms
Everyday breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby breathing your love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0