JUL

Var nere på stan o möte Kristin efter jobbet, vad folk det är som är ute o handlar nu.. Helt otroligt.
Nästan så att man tycker att det är lite jobbigt, man är ju bra lustig alltså. Ena stunden klagar man över att det är precis dött med folk i stan o ena stunden för mycket. Man blir nog ALDRIG  nöjd! Vi människor för allt ta o sluta klaga o bara försöka ta det mesta med en nypa salt, tror man blir lite lykligare då:)
Nahe sitter o pratar massa smörja (men det är ju sant) men har egentligen inget vettigare för mig, väntar på min stumpa Elin ska komma tror hon har en hastighet på 30km i timmen på motorvägen!!  Men bättre det så tösen kommer hem oskadd. :)
Elin o jag ska ha myskväll med mat,film kanske o massa skit snack, det ni;)
Ha det så gått alla o snart är det julafton

Kramar till er från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0