Lördag

Då var det helg igen, guud vad dagarna går fort. Mindre än två veckor kvar till Jul. Är alla julklappar köpta, näää inte riktigt men hoppas jag tar tag i det snart så man slipper vara ute i sista sekunden.
I fredags var jag hundvakt åt lilla zelda, såå söt hon är o riktigt duktig. Vi gick ut o lekte lite i snön det tyckte hon var kul o jag med för den delen hehe kanske till och med jag som tyckte det var roligare..

Denna helg jobbar jag så händer inte så mycket kul denna helg, blir typ bara att jobba. Idag på lunchen så var jag hos mor o far o käkade mat, riktigt gott. Brorsan, farmor o farfar var också där, mycket trevligt att se dom fast det bara var för en stund. Sen efter jobbet så solade jag, vilket var riktigt skönt o avkopplande. Nu ska jag snart se en film o sen blir det kanske att glo lite på faddergalan som är ikväll. Så ser min lördag ut.

Hoppas ni får en trevlig helg!!

* Hoppas vi ses på måndag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0