Miss Ya!

Nu är julen över, tänk vad fort det går!! Fick lite fina julklappar med, orkar inte berätta allt men jag är super nöjd i alla fall:)
Tack alla snälla människor..
Juldagen blev det utgång, förfest hos mig.. Störde grannarna lite hihi. Sen blev det Parken, riktigt kul o mycket folk:)
Men sofie fick ont i huvudet så hon o Louise gick vid ett tiden, åkte till mantorp statoil och åt lite.
I fredags så tog jag det lugnt hela dagen, låg i soffan och glodde på tv!!
Igår blev det lkpg med tjejerna, sååå mycket folk. Hittade ett plagg som inte var på rean, ångrar att jag inte köpte det andra jag provade men men. Träffade Pillan med en sväng, drack lite kaffe o pratade lite. Sen kom Elin o hämtade upp mig, vi skulle sjussa fille till vischan!! Det blev en lugn o skön kväll.

Idag blir det kalas hos faster, min faster o hennes man har fyllt. Grattis till dom:) Ska bli kul att få träffa min underbara släkt! Sen ska jag träffa Krisin o zelda, guud så trevligt det ska bli. Dom har ju varit i huvudstaden nu i några dagar så ikväll blir det mycket skit snack hehe...  

Hoppas ni har haft en bra jul o God fortsättning på er!!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0