Torsdag..

Idag blir det kvällsjobb med Katta. Kul när alla andra mina jobbakompisar ska på julfest på jobbet men men bara att jobba o se glad ut. Men inte många som ville gå eftersom festen skulle hållas på jobbet, vilket menas med att det är alkoholförbud.. Antar att en del dricker innan men det blir ju inget fyllefest direkt.. Hehe mycket tråkigt för det är hur kul som helst o se mina jobbarkompisar lite runda om fötterna ..
Hoppas det blir lyckad fest för dom.


Ohh snart helg **Längtar**.  Ser verkligen fram emot helgen.. :).
Mina planer ser ut så här så länge.
Fredag se idol med pillan, kanske blir lite vin o god mat med.
Lördag blir det att träffa sötis:)
Söndag kvällen blir det vara hundvakt åt zelda..
 
Hoppas ni får en trevlig helg..


Kommentarer
Postat av: Linda

lite glest mellan uppdateringarna tycker jag allt...skärpning:D:D

puss påre!

2008-12-10 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0