Wiiiiiiiiiiiiiii

Today is it lördag and jag är ledig:) Tagit en rejäl sovmorgon idag, vaknade tidigt men somnade om o vaknade nästan halv ett.. Har lite ångest, känns som man sovit bort halva lördagen men men nu är jag ju utvilad.
Igår när jag slutade jobbet mötes jag av en underbar tjej vid namn Elin. Guud vad skönt att hon är hemma igen, jag har saknat henne mycket!!
Idag ska jag på födelsadagsfest hos min gumma Louise, hon har fyllt år. Det ska bli trevligt :)

O snart är det julafton, inte alls långt kvar nu. var nere med brorsan o köpte en julklapp till mor, så nu är vi snart färdiga.
Brorsan skulle ordna resten och det får han allt ta o göra eftersom jag ordnat lite.. Karlar vet ni, duktiga på att lämna över arbete till kvinnorna.

Nahe nu ska jag plocka o greja lite..

Hoppas ni får en bra helg
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0