Do you feel..

Hej hopp på er...

Då var det lördag igen då, men jag skiter i vilket, får ändå jobba.. Sitter här o är jätte trött men klockan är bara åtta så ska försöka vara upp ett tag till... Har ju sett en skräckis är faaan lite läskigt i detta mörker helt själv men men är man en modig kvinna som jag så ska jag klara det:)
Min Gumma har ju varit hemma, mycket kul men synd att det ska gå så fort.. Nu är hon hemma i Östersund igen..
Men får se henne snart igen :):)
Har också klippt mig hos kussen Emma, blev jätte nöjd men tar lite tid att vänja sig vid färgen men det blev fint=)
Mår lite bättre nu med,vilket jag tycker är skönt, har snart gott fyra veckor sen jag blev förkyld men nu känns det som det är på bättringsvägen i alla fall...


I onsdags såg jag Patrik 1.5 på bio med mamma, farmor o Johanna.. Riktigt mysigt, filmen trodde jag skulle vara bättre men helt klart sevärd. Fick allt en tår.

Söndag imorgon då och då är det jobb som gäller då med.. Men skönt att jobba helg ibland. vi har ju i alla fall roligt ihop vi som jobbar.. Det är det viktigaste,,, 
På måndag blir det storstäd o tvätt hemma. Städa det behövs allt, man kan tro att det är en gris som bor här.. haha nee då så farligt är det inte...





såå söööt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0