feeel goood

Oj vad länge sen sist jag skrev, har till och med fått påbackning av Elin.. Men nu har jag gjort mig lite tid till att skriva..
Sofie mår bra, jätte bra faktiskt.. Livet leker. 
Har varit ett sånt tråkigt väder idag, hellre att det är kallt med lite snö än blåsigt, grått o regn.. fy bubblan.
Längtar till sommaren.

Jaa i ullared har jag varit med min min gulliga familj.. Handlade mycket faktiskt. Det var mycket folk fyy sjutton, tanterna är värst. Dom tror att man kan köra kundvagnarna i 110 fast det är så mycket folk. Men jag överlevde.

Veckan har gått såå fort såå, snart är det helg:) Imorgon blir det mys med kristin o zelda.. Blir väl att se idol, måste ju kolla våran Johan ju.

Ehh vet inte vad jag ska skriva mer, pratar med ett pucko just nu. Den människan stör mig i mitt skrivande, Så jag hör av mig någon annan dag. Nu väntar mys i soffan.

Hoppas det är bra mer er... KramiSss

Dina ögon gör att jag smälter.

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du får påbackning, du e sjukt dålig på att uppdatera...

Skriv snart igen :P

2008-12-01 @ 13:32:19
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0