Grattis

Grattis till mig själv hehe, fyller ju 23 år idag.. Inte illa alls, ett år äldre. Dags att börja använda rynkkräm kanske, bättre att vara på det säkra sidan hehe..
Igår så hade jag middag, mina gulliga tjejer kom. Visa jobbade, det var tråkigt men inte så mycket att göra åt. Fick ju fina presenter med..  Tack så mycket...
Men vi åt o drack o hade det så trevligt så, senare under kvällen dök några grabbar upp.
När vi väl hade fått i oss lite alkohol var det parken dags, mycket folk så det var skoj. En helt kanon kväll, tack alla:)

idag är det ju också farsdag, så då var det middag hos mor o far. Alla släktingar kom eller inte alla men dom som var hemma i Mjölby kom o firade mig,, Firade ju som sagt farsdag också, så pappa fick paket han med.. Jag fick pengar presentkort m.m så snälla alla är:)

Nahe nu ska jag till min kicka kristin o lilla zelda..

puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0