Back in town again

Då var man tillbaka i Mjölby igen då, vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta!! Tråkigt att lämna Elin, men vet att hon kommer hem snart som tur är...  Haft en jätte trevlig vistelse i Östersund.. Det regnade mycket men annars helt okey:)
Tråkigt att vara tillbaka i vardagen men det visste man ju att den dagen skulle komma den med för semestern går alltid FÖR FORT. För jag har allt haft en liten semester o en trevlig sådan.. Lite segt på tåget hem för tåget blev lite försenat *suck* men det gick bra.. Kom ju hem till min sköna säng=) Men måste också säga att Elins säng var det inget fel på heller hehe... Hennes room polare måste jag ju bara säga är en riktigt skön brud.. Hoppas hon följer med Elin hem till Mjölby någon gång så man får träffa henne igen.  Tack alla för en trevlig vecka !!!

Imorgon blir det att åka o handla har inget i kylskåpet, ska träffa lis fisen med:) Sen kanske vi skulle titta förbi tobbe tönt med på en kaffe eller något. Nice...

ha det gott alla o sov så gott



jag vill, jag vill, jag vill eller jag vet inte!!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0