Galen är jag!!

Jaha då har man gått upp kl.7 då för att kunna tvätta eftersom man är ledig o det fanns inga andra tider. Men nu är det så här att tvättmaskinen fungerar inte så Sofie är precis GALEN!!! För det första så har jag gått upp tidigt på min enda lediga dag denna vecka för att kunna tvätta o för det andra såå får jag inte tag på egirs så dom kan lösa problemet!! Som sagt sofie är lite smått irriterad... sen börjar jag bli förkyld med är hes som attans:(
Men men hoppas min dag blir någorlunda bättre eller hoppas verkligen det, ska på möte på jobbet sen köpa present med bror åt mor o far för dom har fyllt eller mor fyller ju idag:) Grattis!! Ska på kalas dit idag.. Jaha ska göra i ordning mig nu för jag måste åka o små handla missade visst lite saker när jag var på city gross i måndags..

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0