Sjuk!!

Jag är sjuuuuuukkkkk i huvudet alltså... inget att skratta åt det är såå...
Neevars förhoppningsvis är jag väl inte det men FÖRKYLD är jag o jag hatar det... Har varit det i två veckors tid nu, Orkar inte detta mer... Men sjukskrev mig till slut efter att ha jobbat o mått piss så nu får jag äntligen vila upp mig lite, det behövs kan jag säga..

Ihelgen var jag i Lkpg en mycket rolig kväll... mycket fint ögongodis med grrr;) Vi shakade o hade allmänt skoj..
Så det blev en hel helg i lkpg, alltid skönt att komma bort från staden...

Annars har jag väl inte gjort något skoj på sistone, bara massa elände men men... Bara att försöka ta nya tag.

Men något kul som händer är ju att min bästa vän Elin kommer hem.. *längtar*
Lustigt att man kan längta så mycket jag gör efter någon men är man som sambos när man är hemma så är man ;) hehe Kul i alla fall att min älskling kommer hem på fredag:) <3



För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag längtar efter dig med. Snart ses vi =)

Du är BÄST. Älskar dig.

Pusssss <3

2008-10-22 @ 23:38:17
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0