Damage

Jaha tisdag var det då, igår var jag ledig.. Gjorde typ inget, pernilla o Malin kom  förbi en stund. Lustigt att någon vill umgås med mig nu när jag försöker sluta röka.. Det här kommer inte bli lätt alltså.. Ångrar nästan att jag kom på tanken att jag skulle försöka sluta röka.. Men nu måste jag försöka.. Goooo giiiirrrrl!!  Måste puscha mig själv ju!!

Idag så har jag tvättstugan, försöker aktivera mig så jag slipper tänka, men orkar faaan inte göra något, skulle ha städat men men det blir inget med det.. Ohhhhh vill ha en cigg snälla ge mig ge mig...
Har varit skönt väder med, har kunnat vädra lyan hela kvällen, härligt.. Men var tvungen att stänga för det kom upp massa mat os ifrån grannen *suck blää fy* Inte trevligt men bara att skylla på egirs för dom inte har råd att sätta in in fläkthelvete i köket.. *hm*

Nehe om man skulle ner till  tvättis då kanske..

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt


Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Gumman.. Du e duktig du kommer klara detta galant..

Ja har varit rökfri i snart 2 dagar nu!



HAr itne tagit ett enda bloss idag o itne i går heller =)

Stolt över mig själv, men fan så svårt de e =(

Love you <3

2008-09-09 @ 11:01:29
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0