Hell yeah

Fredagen umgicks jag med mina vänner, Kristin o Pillan.. Drack lite vin o inte lite heller.. Snurrade som attans när jag gick o la mig men somnade som en stock.. såå skönt... En mycket trevlig kväll i alla fall...

Lördagen började med huvudvärk, inte alls skönt men gick över sen med lite ipren o cola=)
Mamma o pappa o kanske några mer skulle ha åkt på marknad men mamma ringde o sa att det inte blir något för att det regnade som bara attans *suck*.. Så jag la mig i soffan o kollade på två filmer, kände att jag var värd det...
Sen åkte jag till Kristin o såg en till film med henne o myste lite.. Åkte sen till pillan för att sjussa henne o Miccan till Lkpg. Dom skulle göra stan osäker.. Men jag tog Kira o åkte hem o myste med henne hela natten istället, såå sööt den lilla godingen är..

Idag har jag bara tagit det lugnt, gick ut o gick med kira på morgonen innan pillan skulle hämta henne. Sen blev det att göra lite god mat o diska, mindre kul men men.. sen senare kom Pullan Johanna o gjorde mig sällskap i soffan, vi såg på ensam mamma söker.. I love it..  Längtar efter att bli kär ju!!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0