Tisday

jaha tisdag då o jag sitter o väntar på att Lis Fisen ska höra av sig så jag kan få komma på lite kaffe:)
Vi ska ha mys ikväll...  Gumman o jag har alltid lika roligt ihop.. vi har ju också varit kompisar sen vi var 6år ungefär så vi vet varandra ut o innan i stort sett... Vi är av gammal skit båda två hahaha

Imorgon blir det P-möte o sen träffa Kristin, kanske hinner med Pillan med eftersom hon åker till Kreta på torsdag.... Lyckost henne. Men jag är inte avunsjuk inte nej nej... Det är ju så fint väder här hemma.. kallt o regnigt, kan det bli bättre... Men kul att träffa  tjejerna i alla fall...

Nahe ska göra i ordning mig det sista o sen hoppas jag den där rackaren  hör av sig så jag får komma ut från min Lya lite.. Den skulle behövas städas också..Nån som vill ställa upp??;)

Puss o kram till er som förtjänar det

Kommentarer
Postat av: emma

jag visste inte att du hade någon blogg. Kunde du inte ha sagt det :)

2008-09-20 @ 08:55:41
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0