tjenis

Börjar äntligen bli människa efter igår, men roligt hade jag=) Man mår som man förtjänar...
Jag o Louise festade gärnet igår eller hur gumman:):). Vi var först hos några grabbar på förfest sen kom snälla idaa och hämtade oss.. Då for vi till Lkpg, vi tänkte göra stan lite osäker hehe... Det blev harrys, mycket folk och mycket dans=)
Hade roligt åt folket där, speciellt en hahaha vilka nötter det finns helt otroligt.

Ohhhh snart är det dags att åka till Elin, längtar längtar.... Pullan Johanna o jag ska göra Ö-sund osäkert då, eller hur Johanna... Bara vi inte skämmer ut oss för mycket *hm* haha.. Saknar min lilla gumma Elin ju... Hon får inte vara såå långt borta..Hon ska HEM så det så..

pusssss


Kommentarer
Postat av: Elin

saknar dig med gumman.. MASSOR! Ska bli sjukt kul när ni kommer... Love <3

2008-09-15 @ 23:20:10
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0