torsdag..

Skönt med torsdag då, en dag närmare helg=) Igår så blev det träning med Johanna, skulle slå henne stenhårt men nja blev nog inte riktigt så... insåg att jag var lite otränad :( men det gick bra i alla fall... Idag så har jag världens träningsverk aj aj aj aj.. blir väl kanske värre imorgon men men då får jag gnälla lite som alla andra pensionärer gör... då blir jag ju en i gänget hihihi.. Idag så haf jag jobbat o hälsat på mina päron myket trevligt=)

På lördag blir det skoj, då blir det fest för hela slanten=)=) Än så länge med Berro o Lis men blir säkert förhoppningsvis några mer...=) Ska bli skoj....

Längtar tills tisdag, då drar jag o pullan till Ö-Sund... nice nice...



Well my girls in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on

It's really good to hear your voice
Sayin my name
It sounds so sweet
Comin from the lips of an angel
Hearin those words
It makes me weak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0