Fredag kväll/natt

Sitter uppe o tänkte ge mig på att ändra design på bloggen men det borde jag aldrig ha gjort för Sofie fattar som vanligt ingenting när det gäller sånt skit.. men men jag får skylla mig själv *suck* så är lite tjurig nu men det går nog över snart..

Dagen har annars varit bra, har varit i sya o hälsat på Pillan. Blev mycket kaffe o skitsnack..
Var förresten o badade igår, blev skogsjön. Äntligen fint väder så man får njuta lite av sin semester, regn o rusk vill jag inte ha!!!
Sen idag har jag också fikat med Elin på gusto, blev ngr timmar där o lite mer kaffe.. Sen åkte jag hem till Elin och fick lite mat... Riktigt gott, det tackar jag för :)
Ohh idag har jag ju hämtat upp kickan o zelda med som är besök i Mjölby över helgen and i like it very mutch:)
Så helgen blir att umgås med henne o på söndag med släkten hos farmor, kommer bli en riktigt bra helg i think:)

Hoppas ni med får det bra..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0