Kvar i nått jag lämnat...

Smester är nu slut, så jobbat i en vecka nu.. Blev inte mycket jobb i veckan men jobbar denna helg.. Så är hemma på lite timmar nu och kopplar av. Har varit rätt okej på jobbet, rätt så mycket larm.. Har kvällen kvar o sen jobbar jag imorgon med.. Sen får jag vara ledig en dag :)
Igår när vi jobbade råkade en jobbarkompis ut för en olycka så det blev akuten och en gipsad fot. .. Tänker på dig.
Inte alls kul men olyckor händer tyvärr..

I torsdags var jag, Linda och Elin på Rix Fm i Norpan, riktigt bra artister.. Såg ju snyggingen Erik Segerstedt, fin kille det där ;) Fint väder var det också..

Annars har veckan varit lugn.. jobbar lite som sagt o tagit det lugnt.. Såg män som hatar kvinnor igår med, inte visste jag att den var så bra.. Helt kanon film :) Lite läskig men helt klart bland dom bästa filmerna jag har sett på riktigt länge..

Slänger in ett kort på snygg Erik med hans kompanjoner, njut ;)




Må väl!!
Kram




Kommentarer
Postat av: JOHANNA

synd att vi inte hördes för jag var ju också där, dock kom jag dit när rix fm precis hade slutat :)

2009-08-24 @ 19:26:08
URL: http://preciiious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0