You don´t know me

Snart är tisdagen snart slut. Hela dagen har jag spenderat med min kära mor, vi var på A6 och shoppade lite och åt gott. Mycket trevligt:) Vi åkte sedan hem till min kära far och snackade lite skit med honom. Mamma ville tvätta min bil men som hon verkligen inte behövde men det gjorde hon ändå, gulligt:) Så hon satte gång o tvättade och damsög min bil men jag hjälpte till lite, var inte till så stor hjälp för hon gjorde det mesta... Bortskämd, nee va.... Tack mamma :)
Vi åt sedan räksmörgås, smarrigt ...

Åkte sedan hem och då kom Linda och gjorde mig lite sällskap.. Hon hjälpte mig även med min bloggdesign vilket var riktigt snällt, tack gumman :) Jag och datorer är som sagt inte min starka sida men man lär sig för varje dag som går haha..

Åkt på en förkyldning and i dont like it. Det är ju min sista semester vecka och vill njuta rejält den sista veckan men hoppas jag får sova bort den i natt, det är min högsta dröm just nu.. håll tummarna för mig:)

Imorgon har jag bestämt att jag ska umgås med zelda, vilket gick bra:) Ska ta med henne till mor och far som gillar den söta rara tösen så mycket.. Ska sedan ta med den till farmor och farfar så dom får se den lilla skönheten dom med..:)
Elin ville umgås med vilket hon så gärna får, alltid lika trevligt..
Slänger in en bild på zeldis med så ni verkligen får se hur sööt hon är..



Sov så gott alla
P&K

Kommentarer
Postat av: Idaa

hej snuttan!

här kommer en hel last med solsken från andra sidan atalnten!



jag mår kanon, har bokat flygbiljetter till min semester jag ska ta i los angeles i oktober, känns så jävla skönt. längtar!

börjar bli ganska tröttsamt med jobbet,lite jobbigt att bo på samma ställe man jobbar på.."har inget att komma hem till lixom" men jag ska fan inte klaga, längtar inte hem till mjölby än ;O men saknar familj och vänner...



hoppas allt är bra med dig, saknar dig till tusen!

hur är vädret hemma?



pussss

2009-08-18 @ 00:28:22
URL: http://idaapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0