God jul alla sockertoppar :)

Som sagt God jävla jul på er allesammans där ute i detta snöiga land :) Det ska vara snö på Julafton och äntligen har Gud fattat det där uppe, i like him :)
Idag har jag varit på stan o gjort dom sista ärendena på stan och passade även på att ta en kaffe med lindus..
Sen blev det hem o hjälpa farsan lite i köket men blev mest att jag kollade på när farsan var in action :)
Sen blev det mys med god mat med hela familjen <3 Vi lyssnade på musik o spelade lite kort o vem vann då tror ni :) Me and my brother så kvällen blev inte alls förstörd utan jag gick hem med ett leende hehe :)
Nuu är visst klockan över tolv och då är det verkligen JULAFTON helt sjukt :)

Såå om ngr timmar blir det att fira med familj o släkt <3 Öppna paket och även få ge paket är lovely :)
Tycket det egentligen är roligare att få ge bort presenter så nu tycket jag vi skiter i födelsedagar och firar jul lite oftare istället :)
Mums längtar efter den goda julmaten imorgon med:)
Jaha nu ska jag glutta vidare lite o sen blir det sängen..

God natt på er alla

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0