Aj som faaan!!

Ramlade igår, och rubriken säger nog att det gjorde rätt så ont. Ramlade igår morse när jag jobbade, halkade på en isfläk i nerförsbacke.. och aj vad ont jag har. Ont i rumpan, har svårt att böja mig ner och det värker. Så hårt har jag nog aldrig slagit i men jag överlever nog, hoppas det går över snart bara. Nog talat om det.. DET ÄR HELG NU!!
Helt underbart och denna helg är jag ju ledig..:) Ikväll får jag trevligt besök och imorgon lite födelsedagsfest för Elin gumman som fyllde år igår. Blir nog en riktigt trevlig helg:)

Igår var det som sagt Elins födelsedag, blev tacos med henne o hennes familj *mumma* .
Sen bar det av till cloetta center och jag fick se min första Lhc match, hejar inte på dom men gjorde det igår i alla fall hehe
Dom spelade mot Luleå, var ingen bra match.. Lhc spelade inte bra hockey så vinsten till Luleå var rättvist!
Sen blev det ett besök hos en kär vän till Elin, snackade lite goja och spelade lite Wii. Och jag säger det igen faaan vad duktig jag är på bowling. Synd att jag inte är lika duktig i verkligheten men kanske kan bli om jag får träna lite:)

Hoppas ni får en trevlig helg mina kära vänner och familj!!
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0