Angel in the night

Måndag igen o ny vecka, tycker att dagarna bara springer iväg. Skönt då hoppas jag det går fort till sommaren vill ha sol och värme.
Veckan som var gjorde jag lite allt möjligt. Umgicks med vänner, jobbade, var på bio (wallander) och gick ut o åt mycket trevligt:)

Ihelgen har jag också varit på cup, fredagen var jag med Malin på dacke o kollade på riktigt fin fotboll. MAI damer spelade riktigt bra. På lördagen var jag med mor o far och kollade på lagman, kollade bla på min brors lag,. Dom gick vidare till slutspel men åkte sedan ut. Annars så tyckte jag att Tubbe herrar var jäkligt duktiga, dom vann sedan cupen och även MAI dam vann.. Grattis till er. Sen åkte jag o hämta min kära Elin på stationen i lkpg, underbart att hon är hemma.
Sen vidare till henne för att hon skulle fräscha till sig lite, sen till mig. Elin o  jag fick för oss att dricka lite så det gjorde vi o gick till kina.. Ganska mycket folk, riktigt trevligt faktiskt för att vara kina!! Elin o jag gick gick sen vidare till efterfest, fick spela det efterlängtade Wiii för första gången.. Jag var riktigt duktig, så duktig att jag sedan fick spela åt alla andra :P hehe..
Igår blev det cup på dacke med Elin. Det anordnades en cup för funktionshindrade, det var helt underbart att se deras glädje. Dom var riktigt duktiga:) Kvällen slutade bra med:)
Hoppas ni har haft en trevlig vecka o helg, nu börjar som sagt en annan vecka..

Den 28 februari åker jag med mina pangbrudar cinderella kryssning..  Faaaaaan vad nice:):):)

KramiSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0