I can walk on water

Lördag o jag är ledig, såå skönt. Idag blir det bowling med mina jobbarkompisar. Ska bli kul, vi ska förfesta lite o sen tåget in till lkpg.. Hoppas jag spöar all of them;) hihihi
Igår blev det en lugn o skön kväll med kickan o zelda. såg på lets dance o snackade lite skit!
Ska snart försöka göra mig lite fin till kvällen, vet inte riktigt vilken outfit det blir men hittar säkert på något!!
Måste inhandla mig lite nya snygga vårkläder, undra vad det blir för vårmode i år.
Hoppas ni får en bra kväll,  ha det så kul:)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

ja de kan man undra..

Du förlorade som vanligt :P

Tycker de e dags för uppdatering här nu:P

2009-02-08 @ 23:40:10
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0