Ny vecka, nya möjligheter

Oj har visst inte skrivit på ett tag, brukar ju få skäll för det så bäst att skriva lite..
Veckan så var så har jag jobbat, umgåtts med nära o kära.. Blivit förkyld på köpet med, inget roligt alls men börjar bli bättre:)
Har varit hundvakt åt zelda med, sååå mysigt vi har haft det.. Hon är så snäll o rar. Jag o Kristin gick förbi mor o far med vovven, tror dom blev lite förälskade dom med:) hihi.. Hoppas dom skaffar hund när dom blir pensionärer, men dröjer ju rätt många år innan dom blir det..
Helgen har bestått av jobb, gick väldigt fort som tur är. Så nu är man ledig två helger *skönt*

Igår så var jag o luncha med Linda, åt fläsknoisett med pommes.. Det enda jag äter på skånska  I Love it:)
Eller så är jag nog rätt feg att prova annat när jag vet att det är riktigt smarrigt.. Köpte också en klocka,  Skiiit snygg
Har spanat in den ett tag nu, men nu äntligen har jag den:):)
Fick också lite gjort igår, tvättade. Hade två tjejer här på besök, elin o linda. Flötade o såg på tv. Mycket lugn o trevlig kväll.
Fick också sovsällskap av Elin.





Hoppas ni får en bra dag, själv så ska jag laga mat o sen blir det att jobba kväller.
Kramar


Respektera o var snälla mot varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0