Trettondagen

Då var det tisdag o trettondagen, nu är jul o nyår o allt slut! Känns skönt att allt är som vanligt igen o att alla jobbar hehe.. Då får man själv inte så mycket ångest av att jobba när man vet att de flesta andra jobbar:)
Själv så jobbade jag ihelgen, var lagom mycket att göra. Skönt att helgen gick bra. Hoppade även in på jobbet igår på min lediga dag för det var kris med personal men får vara ledig imorgon istället. Ska bli jätte skönt:) Troligtvis ska jag in till Lkpg med pillan o kolla runt lite. Kanske hittar något fynd. Ska handla lite mat med så man inte behöver svälta. Får nog även kolla på valparna som har kommit, antar att dom är lika söta som dom andra valparna. Sofie lär bli förälskad som vanligt när jag ser dom söta liven!
Elin åker hem med idag, hoppas du får en trevlig resa gumman. Vi ses ju som sagt igen om 10dagar. Alltid kul o skönt att ha dig hemma. Hon är min syster jag aldrig fick.

Hoppas ni har haft en bra helg..
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0