Ayyyooooo

Sitter just nu i Sya hos Pillan, blev vinkväll på hennes balle igår:) Mycket trevligt... Blev en övernattning i Sya, världens ände :P haha.. 
Ska snart bege mig in till the Big City och ta mig en dusch och senare umgås med Lis o Emma. Vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske picnic om vädret är bra..
Nu har Kickan flyttat till sthlm också, kommer saknar henne som faaaan men på torsdag kommer jag upp till huvudstaden och då ska vi göra den lite osäker. Kommer bli riktigt nice i think.
Min semester börjar ju på torsdag med, ska bli sååååå underbart:) Längtar som faaaaannnn.....
Vet inte riktigt vad som händer mer än sthlms trippen.. Har blivit lite ändrade planer..
Annars leker livet som vanligt, hoppas på fint väder så man kan lägga sig o bättra på solbrännan lite.
Nu står Pillan och diskar kanske borde hjälpa henne lite hehe..

Ha det gott allihopa

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0