hej hopp

Idag har jag träffat Malin, det var sjuuukt längesen.. Var riktigt kul att prata gojja med dig:)
Var på ilmondo och käkade lunch, riktigt gott var det faktiskt *mumma* Blir nog att äta det någon mer gång..
Var o kollade på Vera med, var ju utförsäljning, var där kl 14 typ o fanns inte så mycket kvar.. Folk är ju som gamar när det är halva priset.. Men gick en runda men gick ut ganska fort igen..

Kvällen spenderades i soffan, somnade.. Var så fruktansvärt trött.. Men Linda kom sen o då piggnade jag till.
Vi bokade bodytoning imorgon så nu J*vlar blir det träning för hela slanten. Måste träna bort lite döfläsk.
Men som sagt ska bli riktigt kul, tycker egentligen om att träna men motivationen är inte på topp men måste ta mig i kragen.. Kanske ska börja med min favvo sport igen då.. FOTBOLL... Nae har tyvärr inte den tiden men guuud så roligt det är..



Kommer jag se ut så här efter träningen imorgon?? *hoppas* haha

Imorgon blir det Mys med Elin och Linda, laga lite god mat.. NICE.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0