shopping

Torsdag o det regnar inte alls kul men dom har ju lovat fint väder i helgen så det hoppas jag på:)
Idag har hela dagen spenderats i Linköping, jag o Louise har varit o shoppat, blev en hel del faktiskt.. Me like..
Köpte två scarfar, svart kofta, ett linne, nagellack, converse skor o ett armband så det blev en del...
Blev även en lunch på steves, kycklingspett ( som vanligt) o pommes med tatziki och bearnessås dipp.. riktigt gott:)
Fick även dit Mattias med på lunch med det var ganska lätt hehe.. Så det har varit en härlig dag, ett minus är att håret blev lite lockigt:P haha

Annars har det inte hänt ngt speciellt, livet är bra o jag mår bra:)
Ska hämta linda mfl i norpan inatt.. hoppas dom får kul o att jag håller mig vaken..
Ska ut o äta med jobbet imorgon på zebban, ska bli trevligt o gott med förhoppningsvis:)
Idag fyller även ögonstenen Zelda ett år så grattis på henne.. Får heller inte glömma Pernilla som fyller 25 bast imorgon, vilken gamling:P hahaha
En annan är ju än så länge bara 23 så det är allt låååång tid kvar till 25 hehe



Ge mig sommar, sol, värme, glass, gott humör. ledigt och få umgås med min älskade familj o vänner..


Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shoppingen var riktigt kul!! Men dock inte det lockiga håret...hehe! Får vi göra om snuttis! =)

2009-05-28 @ 18:51:39
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

vilken härlig bild...



www.misstessan82.blogg.se

2009-05-28 @ 18:57:22
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0