the things we owe

mmm Takidas nya singel.. guuud vad den är bra..Hela albumet är verkligen bra.. Hoppas jag får se dom den 19 november i Linkan. Vore riktigt kul:)

Hoppas allt är bra med er, det är det med mig i alla fall. Inte hänt ngt speciellt utan de rullar på som vanligt.
Igår så hade Familjen Andersson familjemys. God mat o en bra film.. Trevligt trevligt. Längtar verkligen till den 5 Oktober då bär det av till varmare bredgrader, I LIkE iT

Idag blev det att umgås med Lisen o Linda, mycket trevligt. Kollade Idol o skrattade åt alla kassa sångare..
Tur att en annan kan sjunga i alla fall.. Borde kanske ställa upp men jag menar bättre att låta dom andra få chansen :P Snäll jag är va hahaa

Imorgon är det fredag, ÄNTLIGEN, guud så skönt det ska bli att få sova ut inte fått göra det på hela vecka så alla ni som vill kontakta mig ihelgen gör det efter 12, tack på förhand :)

Saknar er Kristin o Elin..

p&K

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig med <3

2009-09-20 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0