Tråkigaste dagen på heeela veckan..

Det är ju måndagarna i alla fall, usch.. Fast o andra sidan så söndagskvällen är ju inte så rolig den heller för då har man ångest en hel dag eftersom jobbet börjar på måndagen.. Hmm vilken dag är då roligast.. Det tåls att fundera på..Om en vecka denna tid är jag i Cypern, läänngtar som attans nu.. Vill vara där nu, ska bli otroligt skönt att komma bort från vardagen o även folket med ett tag o se lite annat folk.. sååå skönt :)

Helgen har varit kanon, fredagen mys med Linda.. Flöta som bara faaan hehe.. Då tänkte man inte på beachen 2010 direkt men gott det var det..
Lördagen bestog av soft hela dagen fast kvällen bestog av lite annat.. Middag i Linkan med tjejerna, gottisch :)
Sen lite partaj hemma hos Malin o sedan vidare till the Park!! Mycket folk o trevligt med för den delen :)
söndagen blev det tvätt o sen kalas hos kusinen Phillip som fylllde heeelaa 17år.. vart har lilla pojken tagit vägen.. Åren går så fort, helt otroligt..
Börjar kalla mig själv gamling nu för man har ju sina krämpor hehe men man ska inte klaga, finns dom som har det mycket värre än mig..

Beställt resa to Östersund med, ELIN SNART KOMMER JAG :)
Vill åka till min kicka i sthlm med men det kommer jag göra så snart jag bara kan :)

Take care <3


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG LÄNGTAR <3

2009-09-30 @ 01:12:39
Postat av: emma

du är ju bara 23 år ännu Sofie :) Vi är ju lika gamla. hehe. Men om snart en månad fyller du hela 24 år. Ingen ålder för dig inte :)

2009-10-03 @ 15:28:31
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0