Sweeet

Skit väder ute idag, jobbar o frysigt hela dagen idag. Men sitter nu inne i värmen o ska snart sova tänkte jag. Det är jobbarhelg för min del så det blir inte mycket mer än att jobba som händer för mig denna helg.. Men skönt med en lugn helg efter den som var hehe..


Blev ju som sagt lite förfest hos Linda i fredags med lite trevligt folk.. Roligt att Kristin o Elin var hemma med. Inte ofta man får festa med dom längre. Efter förfesten gick vi ju självklart till parken och dansade o snackade med lite folk. Mycket trevlig kväll.
Lördagen blev det god mat med familjen hos mor o far, det blev lax... smarrigt :)
Sen så drack jag o Kristin lite, men tog det lugnt eftersom fredagen gjorde sitt. Vi åkte till Lkpg o Linda med såklart var snäll o körde, tack snälla gumman för det :) Det var sjukt mycket folk ute på harrys, det gick knappt att gå. Det var rätt jobbigt med allt folk, kunde knappt röra sig där inne. Så det var en nackdel, man brukar inte klaga på det men i detta fall gör jag det.. Blev lite drama under kvällen, inget allvarligt men allt löste sig till slut :)
Så en lyckad helg blev det.. Nu har ju mina gummor åkt hem igen.

Sen var jag duktig o tog en promenad med Linda med i veckan, man måste röra på sig lite nu.. Man växer ju o växer så beatch 2010 ser INTE bra ut men vad gör det om 100 år haha.. Får bada på ställen där ingen annan badar :P Vi gjorde också en god tonfisksallad, gottisch :)

Torsdagen spenderades med Sofie, åkte till lkpg. Vi var inne på Ticknet o kollade lite inför våran planerade resa.. Nu har jag satt fart på kickan med så nu jäklar måste vi sätta lite fart o planera våran tripp..
Blev också en lunch på steves, åt det gamla vanliga som jag gillar mycket :)
Blev bio med, the haunting bounter ( tror det stavas så ) Riktigt sevärd, en rolig film..

Nu ikväll såg jag att min pärla är hemma igen.. ohh saknat den.. Hur kan man sakna en bil *hm* jaa du det gjorde jag faktiskt haha.. När man inte har bilen känner man sig helt borta man vill åka så mycket fast man vet att man inte kan.. Men när man har bilen, jaa då kan det stå en vecka innan man ens rör den.. Lustigt det där! Haha vilket i-lands problem ni!!

Men i alla fall alla ni där ute hoppas ni får en bra kväll o håll er i skinnet :)

Pussss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0