JAY JAY !!

Som rubriken säger så var det ju som sagt Jay som vann idol... Han var min favvo från början så jag är riktigt nöjd. Röstade till och med ;) hehe..

Onsdag redan, jösses vad fort denna vecka har gått då.. I fredags blev det idolmys med min mamma, käkade lite o drack lite vin.. Jätte trevligt :)
I lördags var bror o jag inne i Linkan o shoppade Jullisar, då var dom snart färdiga, härligt :)
PÅ kvällen blev det film o god mat med Sofie, såg bröderna karlsson, inte så bra som jag trodde. Sen såg vi The Town, riktigt bra film.. Den kommer snart ut på bio så den kan jag rekommendera att ni kollar på :)
Soffi proppen sov över med eftersom hennes lya är renoveringsobjekt just vid tillfället, vart uppe o kollat på den och tror eller jag vet att det kommer bli riktigt snyggt.. Alltid roligt o göra om o få det precis som man vill ha det :)
Igår jobbade jag o sen solade jag fläsket lite, gud så skönt det är.. Avkopplande till MAX.  Sen på kvällen kom Jonna över och fikade, lussebullar o kaffe.. Tack mamma för dom goda bullarna :)
Imorgon ska jag in till Linkan med Sofie o kolla lite o strosa runt lite i affärerna, skulle åkt igår egentligen men blev inte så..



Kan ni tänka er om en månad just idag, ligger sofie o sofie o glassar i solen med en paraply drink... Längtar som fan!!!

Phuket är en av världens mest besökta ö. Phuket är den ultimata platsen för en lyckad semesterresa. Här finns det barnvänliga sandstränder och lyxiga Hotell med den bästa tänkbara servicen man kan erhålla. Phuket erbjuder mängder av olika resor och utflykter både för barn och vuxna. Att resa runt i Phuket på egen hand är både dramatiskt och roligt. Det finns mängder av sagolika sandstränder som är värda att besöka. Välkommen till Thailands stolthet nummer ett Phuket


Nu ska jag vila lite middag, är sjukt trött.. Sov dåligt inatt...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0