My destiny

Jaha tisdagen snart slut då, hoppas heela veckan går fort för jobbar helgen nämligen.. Är inte sugen på det alls men men thats life!!

Idag har jag varit en sexig hemmafru, städat, tvättat o donat lite.. FAN vad bra jag är alltså :)
NI skulle se mina moves med moppen, det är inte o leka med ni :)

Igår så jobbade jag kväll så jag gick upp vid sex eller nej nu ljög jag, kom inte riktigt upp då utan kom upp vid halv sju för att se Tre kroner spöa skiten är finnarna, vilket dom gjorde.. ME LIKE :)
Sista minuterna av andra perioden slutade Boxern att fungera, Sofie blev förbannad.. Satt och svor i soffan.. Hoppas jag inte väckte grannarna.. Men satte på nätet och fick se 3:dje perioden på datorn.. Men missade ett MÅL.. Sofie hon har alltid tur när det gäller ngt hon verkligen vill se..INTE!!

Nahe dags att slutföra sina sysslor för dagen och snart bege sig till sänga..

Natti natti med er alla sötnosar



Haha vem av dom är jag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0