Nära o kära!!

Lite har det allt hänt sedan jag skrev sist.. Jag har ju som sagt varit sjuk men blev bra så jag kunde åka till sthlm till Kristin :) Kom upp vid Halv sju tiden och vi gjorde tacos o bara snackade skit o umgicks..

Sen på lördag förmiddag åkte vi in till stockholm Centrum och shoppade lite, hittade en blå blus, väska och en grön klocka.. Blev väldigt nöjd :)
Sen åkte vi hem till kristin igen o gjorde oss snygga inför kvällen.. En tjej som heter Jeanette och Eva var också med.. Mycket trevliga tjejer.. Det blev en del vin och rund om fötterna blev vi..

Vi skulle åkt in till stan men missade tåget haha så det blev utgång där Kristin bor istället (jackobsberg). Det var kul men det var bara lammkött där typ hehe såå man kände sig lite "gammal". Men som sagt vi hade det kul i alla fall, dansade o stojade :)

Sen i veckan har jag jobbat jaa vad har jag gjort mer, kommer knappt ihåg.. Joo jag hälsade på Louise o Wille i tordags och sen såg jag bio med Jonna.. Snabba cash!! Men nu till det jag blev förbannad på.. Vi satt på bion och filmen var helt klart sevärd men sen SLUTAR LJUDET när det var 45min kvar typ.. Såå har ju inte fått se slutet på filmen då så nåde den som berättar det för mig.. För när filmen kommer ut så ska jag hyra den för tänker inte se den på bio ngn mer gång i alla fall... Men vi fick två biobiljetter var som plåster på såren..

Här kommer ngr bilder :



Kristin, jag (i mitten) och jeanette.



Kristin har någon magisk inverkan på oss tror jag, kanske därför kvällen blev som det blev haha :P



Haha snyggingen o jag :)

Som sagt jag hatar kort men ibland vill jag allt vara med men tyvärr blir man ju aldrig så bra men men :P

Ha en trevlig kväll allesammans

Puss



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. tack och desamma !

Men gud ! Jag skulle dö av ilska !

Stäm dem !

Hur tyckte du om den biten av filmen du såg var ? :)

2010-02-06 @ 20:20:05
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0