Ring my bells

Mmm lyssnar på en grym låt just nu, kan man bli förälskad i en låt???

Jaha söndag då o helgen är slut, helt otroligt vad helgerna ska gå så himla fort jämnt.. men som sagt det går fort när man har det roligt.. Har varit en bra helg.. i fredags blev det ju hockey som sagt, blev jäkligt nervös där ett tag när sverige tappade lite så kunde inte sitta still.. Gick nog runt i 10min o Linda blev inte glad på mig haha jaja :P

I lördags blev det lite egen mys på dagen med film.. såg beck´s nyaste, det var sevärd i alla fall :)
Sen så gjorde jag iordning mig för Malin o Linda skulle komma.. Malin kom o vi kollade lite OS och även på melodifestivalen.. Linda dök upp när melodif höll på .. Vi drack vin och hade det trevligt.. sen senare kom Tony o Benny och joinade.. en riktigt trevlig kväll helt enkelt..

Idag har det varit en lugn dag.. fick följa med Linda till hennes mor som hade lite kalas, blev bjuden på smörgåstårta o tårta.. Mums.. Men nu sitter jag här o halv kollar lite på Wallander, ska väl försöka att sova snart eftersom Sverige spelar kl 6 imörra bitti så måste vara pigg då !!! sen jobbar jag kväll så hoppas vädret blir bra o inget snökaos för det pallar jag inte med..!!

Den där personliga analysen som Linda skrev tänker jag inte berätta ngt om haha, men roligt var det o det gav resultat haha...

Hoppas ni har haft en bra helg mina goa vänner.. ta hand om er

PUss



Slänger in en toabild på Pullan o mig.. Ö-sund minnen :) Hon kommer ju hem snart med.. Det GILLAS :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig min andra hälft....

Snart snart, är jag hemma..

<3

2010-02-21 @ 22:51:40
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0