Tårarna rinner..

Nevars men fan att sverige skulle loosa :( Sovjet spelade fegt, spelade inget bra tycker jag inte.. sverige hade oflyt, sovjet hade tur.. IT`S SUCKS!! But´s thats life..  Men men vi får vinna nästa VM och OS istället :)

Snart ska jag göra iordning mig o gå ner på stan, ska möta upp Malin, Louise o lilla Wille.. Ska kolla bokrean och gå runt och kolla lite..  En fika blir det säkert också :)
Sen blir det lite sorhandling med Malin på City G, kylskåpet måste fyllas så jag får ngn mat i magen..
Sen är det jobb som gäller ihelgen..

Fan måste ta tag i att göra mina två tatueringar snart.. Blir aldrig av ju.. Ska ju ha en på foten och mina tre hjärtan som jag ska ha nära mitt hjärta, var säger jag inte :P haha..  Dom symbolisarar mina underbara föräldrar o brorsan.. Brorsan o jag har inte alltid varit vänner haha men nu när vi inte bor ihop är det bättre.. HAn hade en förmåga att reta gallfeber på mig och många slagsmäl har ägt rum.. Så är det väl med syskon helt enkelt.. Men nu är han en favorit igen :)

Hoppas ni får en bra dag kära vänner..
Sköt om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0