Bad boys

Alldeles nyss gick Louise hem, hon lämnade boet o lillen för lilla mig en stund.. Trevligt att prata lite skvaller o gamla minnen.. Ordeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr!! Haha ;)

Igår var jag o linda i linkan o tittade runt lite.. Hittade en jätte fin blus och ett Linne, är nöjd över köpet. Alltid kul att shoppa lite..

Imorgon har jag beställt klipptid, ska toppa mig lite och även färga utväxten.. Det behövs kan jag lova!
I veckan har jag inga direkta planer om vad som händer, är ledig ihelgen i alla fall.. Hoppas på att det blir lite fotboll i alla fall.. Det är ju södra cupen ihelgen.. Brukar vara grymt mycket folk o det är ju alltid trevligt :)
Snart blir det att glo på paradise hotell, glo på snyggisarna ;)

Hoppas ni mår bra allesammans

En bra låt just nu är Bad boys med Alexandra Burke

Kommentarer
Postat av: emma

tycker du ska färga dig lite mörkare än vad du är :)

2010-01-21 @ 10:19:05
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mörkare blev jag ju inte tyvärr hehe men jag trivs kanon bra i det faktiskt för då känner jag mig inte så blek.. Men någon gång i framtiden blir det nog mörkare :)

2010-01-21 @ 21:06:03
Postat av: louise

Ordeeeeeeeeeeeeerr!!!!!!

2010-01-23 @ 14:13:43
Postat av: Sofie

Haha bra där Louise :p ses imorgon :)

2010-01-24 @ 14:19:56
Postat av: Matilda

hej jätte fin blogg ! :D:D

2010-01-24 @ 17:52:28
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0