Russian Roulette

Lördag kl halv åtta o vad gör man joo sitter här o skriver.. Linda är en riktig tjatnisse på att jag ska skriva här idag eftersom hon saknar mina inlägg så mycket ;) Så vad gör man inte :P

Just hemkommen från en heldag i Örebro med tjejerna Malin och Linda.. Vi skulle bada, helt crazy..  Malin tog oss säkert till Örebro med ngr sladdar men det gick bra.. Satt o sjöng i bilen, gamla godingar, humöret var på topp :)
Väl där så började vi med vildforsen och som vi åkte jäkligt många gånger o fy bubblan vad jag har skrattat idag.. Men jag är halvt iihjälslagen men det var det värt, man lever ju som sagt bara en gång.. :) Åkte lite ruschbanor också, var barn på nytt. Synd att man växt upp egentligen, fan man roligt man hade som barn. O ngr kallsupar har man fått eller som Malin säger kållsupar hahaha, klockrent.. Tror jag har svalt 10kg vatten o ögonen var rödsprängda..

Igår spenderades med en fika på stan med Jonna, linda kom också ner och gjorde oss sällskap. Sen åkte jag o Linda till Louise o min Gudson, såå söött så :) Sen gjorde LInda en god måltid till mig, så snällt..

Imorgon ska jag fira mormors 80-årsdag.. Blir bjudna på mat i Väderstad, gott :) Grattis Mormor fast hon fyllde ju den 3dje men skriver det nu i alla fall ...

Hoppas ni får en trevlig kväll allesammans..

Ps: rihannas låt med Russian Roulett är gryymmm


And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0