Sjuuuuukkk!!

Idag är jag sjuk i huvudet, fyy fan så är hemma från jobbet... Nevars huvudet är inte värre än vanligt utan jag har lite feber o rätt mycket snor i näsan med som jag bara vill ska förvinna.. Snälla gör det NU!!
Jag är hemma från jobbet idag o även imorgon och på fredag.. Lika bara att vila så man blir ordentligt frisk.. Om jag blir bättre som jag verkligen hoppas blir det en tripp till sthlm för att umgås med min snygging Kristin :)
Då blir det lite shopping o lite alkohol.. Trevligt värre..

Nahe ska snart se e film tänkte jag.. Sjutton vad tråkigt det är att vara hemma när man MÅSTE.. Borde inte finnas ngr sjukdomar i denna värld så snälla GUD stoppa alla bakterier o allt annat som inte borde finnas.. Tror iofs inte på GUD men man kan ju åtminstone försöka.. HAr suttit o läst lite bloggar nu på förmiddagen, är rätt så kul..  Följer paradise hotell deltagarnas bloggar på tv6, kissies m.fl.. Det är alla fall ngt att slå död lite tid på..


I måndags när jag var frisk träffade jag Louise o sötingen Wille, nu vågar jag ta i honom lite mer haha.. Han blev 2 månader i måndags, tänk vad tiden går fort..




Ha det så gott alla men mer gott till mig så jag blir frisk :P
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. nej jag ska göra det nu på lördag :)

Ja har okså hört att dem som har tittat på den har blivit besvikna , men va fan jag tittar ju bara på den för han är med , haha om varit en annan skådespelare hade jag inte ens lagt märke till den ;)

2010-01-27 @ 15:46:58
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0