Söndags myyysss :)

Helgen har bestått av fotboll, guudd så kul.. såg en del fina matcher.. Några sämre men så är det alltid :)
Kollade i fredags med Linda.. Sen igår blev det fotboll med Malin o LInda.. Såg från 18 - 00,30 ungefär.. Snacka om träsmak i röva men det var det värt.. saknar min tid inom fotboll, fan vad kul man hade..

Igår så var jag också och fikade hos Pillan det var trevligt, var sjukt längesen vi sågs.. Får bli ändringar på det..
Snart är det Johan Falk med snyggingen, som jag sa till en arbetskamrat, skit i handlingen bara det finns ögongodis så är filmen bra :) haha nevars klart att handlingen ska vara bra o är det ngn snygging med i den så är det bara ett plus ;) Sen har jag läst att Joel kinnaman har haft sex med Jane ifrån mammas pojkar, lyllos henne haha!! :P

Nahe nu ska jag återgå o kolla på tv :)

Ha det gott allesammans..







Han i mitten Yummie ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh tack så mycket !

Jag jag är helt galen i han! Så jävla snygg !

Tänk om man endå hade han ;)

Har du sett snabba cash ?

2010-01-26 @ 18:27:08
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0