Guuud..

Så trött jag är.. jobbade till middagen idag o sen har jag bara sovit o vilat.. Var ju tvungen o laga lite mat med men annars så har jag inte gjort ngt vettigt av denna dag.. i o för sig är den ju inte slut än..
Idag blev det Lax på menyn.. det blev förbannat gott :) Var längesen jag åt firre så det var på tiden.. Aldrig gillat firre direkt, men man lär så länge man lever..
Stackars mamma som fick göra en annan måltid till mig när jag bodde hemma, var sååå kräsen men nu har jag fått lära mig att äta lite annat..

Som sagt inte hänt så mycket roligt denna vecka.. I helgen fick jag en tråkig nyhet :( Men jag hoppas allt kommer lösa sig till det bästa, vilket jag tror det kommer göra för alla parter..

Nää nu ska jag återgå till mitt kära kaffe o sen senare är det ju Efterlyst.. Då får vi se vad alla olagliga idioter har gjort för hyffs!! 


Ta hand om er..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0