Lördag

Då var det helg igen då och man är ledig, det är som det ska vara :) Vädret är helt underbart, nu längtar man till sommaren. Sitta på uteserveringarna och bara njuta med en kopp kaffe eller ett glas vin.. Mums :)! I sommar kommer jag bara ha en veckas semester, hoppas jag kommer klara det.. Kommer bli tugnt men förhoppningsvis om planerna blir av så drar vi iväg på semester i höst sen :) Så man har ju lite att se framemot.
I veckan har jag inte gjort så mycket, jobbat och umgåtts med vänner. Jag o min kära mor gjorde Linkan osäkert i måndags med lite shopping o god mat. Jag handlade ett par ljusa jeans, kavaj o nya leggings. Hoppas ngt duger till dopet jag ska till i slutet av Mars. Fick nyss veta att jag ska läsa på dopet eftersom jag ska bli gudmor <3 Guuud vad nervös jag kommer att vara haha men hoppas det går bra.
Igår åkte jag till Landet för att vara lite barnvakt, men när jag kom skulle dom ju lägga sig i stort sett så var inte till någon större nytta haha.. Blev lite tacos o mys med Linda o Lina.. en skön och avkopplande fredag.

Snart ska jag iväg till Linda o hjälpa henne o packa lite, hon ska nämligen flytta. Då blir hon ännu närmare mig haha.. Me like :)

Sen har Malin o jag lite födelsedagsplaner i höst med, det gillar vi hoppas det blir av, vore riktigt nice :)
Malin kommer ikväll då blir det god mat o melodifestivalen..

Hoppas ni får en trevlig helg mina vänner :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0