Påsk :)

Hej på er mina vänner o alla ni andra.. Har inte skrivit på ett bra tag för att jag har haft lite annat att tänka på.
Men nu börjar allt ordna upp sig igen o det är jag mycket glad för..
Farmor mår bättre nu o pappa mår bättre.. så lova mig alla där ute att ta hand om er man vet aldrig vad som kan hända. Vill tacka alla vänner för att ni är så fina o bryr er <3.

Var på dop i lördags, allt gick jätte bra. Dikten gick bra att läsa o wille var så duktig så. Blev lite god smörgåstårta o tårta.. Riktigt gott o trevligt. Sen efter blev det lite vin hos Louise o Eldin med massa goa människor. Riktigt trevligt. Sen åkte jag hem eller hem jag trodde det i alla fall men blev parken med Linda, benj o tony. Blev lite spontan utgång.. Linda o jag gjorde dansgolvet lite osäkert en timme o sen var det bara att gå hem o söva.
Fick ju ställa om klockan med, helskotta vad trött man är.. Tar väl ett tag innan man kommer in i det antar jag.
Tack alla inblandade för en mycket trevlig helg:)


Idag kommer pluttarna Elin o Kristin hem :) Dom ska hem o fira påsk o det gillar vi stenhårt.. Så på långfredagen kör vi ALL IN :) hehe. Känns som nästan alla kommer vara samlade på långfredagen, tyvärr inte Malin då:(
Inte ofta man blir samlade för att vi jobbar så olika jämnt skit tråkigt.. Men på fredag blir vi i alla fall ett glatt gäng :)







Glad påsk på er, ät mycket godis och mat nu :)

Ha det gott allesammans.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0