truddeeluuttlutt!!

Heeej på er små sockertoppar.. Lördag igen då o jobbarhelg men bara två dagar kvar nu.. så jag är positiv :)
I veckan var jag på bio med Sofie, såg shutter island. Var riktigt bra faktiskt så den kan jag rekommendera..
Filmen bjöd faktiskt på ett överraskande slut.. Jag hade inte en anning om att det var så som det var hehe nee nu ska jag inte berätta mer utan kolla ni som blev nyfikna

Annars har veckan varit lugn eller njaaa hade min oturs dag i tisdags, backade in i en annan bil. Ohh vad sofie blev arg på sig själv, första gången på alla år som jag har haft körkortet men men det är ju tyvärr sånt som händer. Det blev en liten buckla på den andra bilen men kommunbilen klarade sig .. Våra kommunbilar har varit med om mycket denna vinter. Så jag kan säga att jag inte var den första i år att ha klantat mig. Skönt det haha ;)
Sen var jag o hälsade på Louise med familj, myste med favvokillen lite :)

Fick reda på en glad nyhet att min snuttefia Kristin kommer hem över påsk o pullan Elin med såklart, kan det bli bättre.. Då kommer jag att få umgås med dom bästa.. :) Synd att inte Malin och Louise kommer kunna vara med men sånt är livet.. Malin skulle jobba o förresten Louise har jag inte frågat, det borde jag göra.. Läser du detta pullan så vet du att du är välkommen på partaj på långfredagen :) Fast jag vet att du vet att du ALLTID är välkommen :)

Nahe nu ska jag mysa ner mig i soffan o bara lata mig o bli fet :P

Hoppas ni får en trevlig kväll mina vänner..

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0