Bottom of the ocean.

Torsdag o snart helg då men det struntar jag i eftersom jag jobbar men jag är inte bitter ändå :)
Hoppas det inte blir åska o så bara för då har jag inte lust att besöka ngr pensionärer..

Inatt har jag sovit oroligt.. blev väckt vid två tiden på natten av dolt nr.. jag svarade o det var inget som sa ngt..
Vem fan ringer så sent o inte säger ngt.. Gör inte om det.. Sen vaknade jag vid 4 tiden av att det regnade o då menar inte jag lite utan väldigt mycket.. Det lät som bara attans, brukar inte vakna av såna saker, brukar sova som en stock men det var väl risken till åska som gjorde att jag var nervös haha.. Mesig som jag är!! :)
Så hoppas denna natt att jag kan sova så jag är pigger till jobbet imörra bitti..

Förra helgen var väldigt lugn.. På fredagen gjorde Jag, Louise, Eldin och John tacos o spelade kort.. skrattade så jag tjöt och magrutor och kramp i käften var ngt jag fick under den dagen hehe
Fick hoppa in o jobba på lördagen sen ngr timmar för det var kris på jobbet, sen blev det film på kvällen.
Söndagskvällen spenderades med Kusinen Erik, såg på hockey!
 Sen i veckan har jag jobbat o träffat mina tjejor.. sett på hockey o förresten idag slog vi danmark, helt lovely och det bästa med allt är att Finland är ute med.. wiihoooo
Gjorde kött a la Linda grytan till Sofie igår, blev riktigt god.. Linda lär mig att bli en riktigt kock, snällt av dig gumman :) Tänkte jag skulle impa på familjen snart o bjuda över dom på lite mat.. Måste ju visa vad jag går för hehe

Nu har jag fått stor text med o jag fattar inte vad jag har gjort nu.. !!!


Beställde lite nya kläder från H&M med Hanna häromdagen, hoppas dom kommer att passa. Är egentligen inget H&M fan men ibland hittar man ngt:)

Tror jag hörde lite muller nu så nu är det dags att logga ut.. Hoppas ni får en trevlig kväll o helg mina nöra o kära

Pussss






Här skulle jag vilja vara nu med en god drink i handen.. 


Kommentarer
Postat av: Linda

kommer bli en super kock snart:)

2010-05-20 @ 20:58:35
Postat av: Sofie

2010-05-20 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0