Ljusparty

Idag har jag varit på ljusparty hos Lindas mamma, luktat på mycket gott speciellt killdoften, fy satan vad gott den luktar! Tycker killparfym luktar godare än tjejparfym.. Men va lugna jag håller mig till tjejparfym haha..
Jag handlade i alla fall tolv ljus med lavendeldoft.. luktade sommrigt :) Tur att jag inte köpte dom med killdoft för det hade jag hemma redan..  Det bjöds på gott så nu är jag mätt o fet ;)

Igår var jag ledig, dagen spenderades med Louise o Wille, Madde var också där. Drack kaffe i solen och pratade om allt o inget. Sen på kvällen blev det lite gott käk med Hanna o en film på det.. O tack Elin för filmtipset, NOT!!
Filmen var ju sorglig, så mascaran var inte på plats efter den filmen kan jag säga men helt klart sevärd. O Elin du har rätt, han är fin haha..



Mina sötnötar.. Wille blir ju sex månader idag med så Grattis plutten :)





Puss på er allesammans o sov så gott sen när det är dags..

Kommentarer
Postat av: Louise

Gulligull!! Love u! <3

2010-05-26 @ 06:53:40
Postat av: sofie

Love u too <3

2010-05-26 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0