En vecka i sverige!

Då har man varot hemma en vecka i kalla Sverige. Känner verkligen att jag är på fel ställe, har fruktansvärd ångest av o vara här just nu. Vill inget hellre än att åka tillbaka. Det första man möttes av när vi kom hem var snö kaos, ville inget hellre än att vända men som sagt måstena som man har måste ju göras. Det är ju det som är så skönt när man kommer bort är att det finns inga måsten utan man kan ta dagen som den kommer. Ligga på beatchen äta god mat, koppla av, njuta av livet.. det är semester det!!
Men jag hoppas jag kommer in i vardagen snart för detta är inget roligt att känna, har aldrig haft en sån ängest förut, kan det bero på att man var borta så länge? Har ju som sagt aldrig varit det förrut, Jaa som sagt jag vet inte..

Denna vecka har bestått av jobb o vänner, måste även tillägga att jag fick potatisgratäng när jag kom hem, tack familjen för det o det smakade gudomligt :) Jag har shoppat mkt denna vecka med, underkläder, jeans, leggins, smink, klockor m.m roligt är det så nu har jag lite nytt i garderoben med, lovely :)

Jobb som gäller hela helgen då, jobbet är som vanligt, stressigt o för lite folk. Ingen förändring där inte! Men hoppas det går bra!
Gick förresten ner till expert igår och framkallade lite kort så snart får jag dom..





stranden på Patong




På maya beatch... vi tog en rundvandring från Phi phi o hamnade bla på denna strand. På denna strand filmades filmen the beatch in ( med leonardo dicaprio) Mkt vackert, den veckraste stranden jag har sett o varit på.
Förstår ni att jag inte vill vara hemma i kalla Sverige??

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0