Jul, nyår o massa annat!!

Vad fort tiden går, helt otroligt vad mkt det är som varit o nu är allt över.. Julen spenderades en liten del på jobbet. Sen blev det att åka till faster Annelie och träffa släkten o familjen, dom körde julklappsspelet som galningar, nevars men roligt spel det där :) Blev som sagt lite mys med dom o sen vidare för att hämta mormor och åka hem till mor o far.. Där åt vi och sen fick jag en massa bra julklappar.. Tack för allt :)

Nyår spenderades med Sofie, Tessan och Jonna.. Vi var på Platå och åt tre rätters, mycket gott. Åt hummer för första gången i mitt liv, fan vad gott det var! Sen efter mat o lite chill slog vi klackarna i taket, det var riktigt trevlig kväll..:) Kommer knappt ihåg vad jag gjort emellan dom dagarna men antar att det var jobb o vänner som gällde då :)

Jobbade hela helgen så mkt annat blev det inte gjort mer än att fira mormor som fyllde nu i Januari.. Vi blev bjudna på mat i Väderstad så mätt och belåten blev jag:) Idag jobbade jag till middagen och sedan gick jag o LInda ner till stan och  shoppade lite.. Köpte böcker, lite medicin till resan, väskskydd o jaa det blev dom inköpen.. så nnu är allt som gott som färdigt, SKÖNT!!!

Kvällen spenderades först med Tessan o Jonna, käkade lite o spelade yatzy.. Sen kom Sofie o Linda över också, kollade på film o snackade skit.. Helt klart en trevlig kväll i goda vänners lag!!

Känns som jag glömt mkt men kommer jag på ngt så återkommer jag :)

Ha det så gott nu o ta det lugnt i halkan, inga frakturer TACK!!

PUSS PÅ ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0