Juldagen glömde jag ju!!

Juldagen som sagt, började först ett glatt gäng hemma hos mig.. Elin, Linda, Carro o Hanna.. Tog lite drinkar o gjorde oss klara för att gå till Sofiproppen.. Väl där serverades goda drinkar o gott sällskap:) På väg till parken tappade Sofie (alltså jag) hela klacken på ena skon så det var bara att springa hem lite tjurigt o byta skor.. Snälla Malin följde med.. Där inne sen blev det en svängom på dansgolvet. Sofie halkade även dä ute på sin lilla runda och skrapade upp armbågen, sofie var inte för full utan jag halkade.. Svinhalt där ute..
När vi skulle hämta jackorna fick jag en öl över mig, hatar Öl o även öllukt, inte trevligt. stog i kön till daves i nästan två timmar o sen blev det raka vägen hem för att sova.. Otursdag men trevlig kväll :)

Ciao bella!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0